Douăzeci, plus unul. Motive.

120910

În primul rînd, pentru că mă ignori.

Apoi pentru că nu mă lași în pace.Și pentru că nu trebuie să se întâmple așa.

Și pentru că dacă e ea, atunci nu mai sunt eu. Pentru că eu credeam că mi-a trecut. Pentru că nu știu ce-i cu mine și mă doare capul.

Și pentru că îmi plăcea tare când aveai ochi albaștri. Pentru că mi se pusese pata și pentru că acum mi s-a pus pata din nou.

Și pentru că mi-am amintit vremurile vechi și bune. Pentru că atunci zâmbeai mereu și îți aduceai aminte detalii.

Pentru că m-ai învațat info *laughs*. Pentru că era ceva acolo, nu? Și pentru că se pare că în partea asta încă mai este.

Pentru că nu vreau să fie doar un pansament pentru rana de acum, chiar dacă atunci vindecai bine. Pentru că eram copil și nu pricepeam. Ei, lasă, că nici acum nu-s mai bine.

Dar pentru că sper ca acum să înțelegi tu. Pentru că ce vreau e să te gandești și tu încoace. Și pentru că te-ai maturizat. Sper.

Și, în sfârșit, pentru că te rog frumos să nu fie ea, ci eu.

Roxana.

Și da, mi-am luat ochelarii

Leave a comment

Filed under despre mine, despre voi, jurnal

Leave a Reply

