Noii criminali ai zilei

Buna zi de plimbare azi. Buna, buna. Am avut si soare, si putina umbra si rochita de vara si poze si de toate. Acum stau la birou si redescopar ziua care aproape a trecut.  Am reusit sa trec la medicul de familie ( YAAY!) si sa iau nota la romana. Si chiar sunt racita. Nu vorbesc incet doar ca sa o stresez pe profa.

Ziua in sine nu a fost in mod special productiva. Urasc variantele la mate si cred ca ar trebui sa incep sa ma rog sa avem supraveghetori calumea la bac. Mi-am facut program insa. Saptamana asta e pentru matematica. Sa vad cat oi reusi sa lucrez.

Tot azi sora mea are banchetul de clasa a opta. Cute kids they are, I tell you. Se cred toti asa de maturi. Fetele de fapt, baietii erau doar fericiti ca e rost de un party sa danseze fetele cu ei ( cel putin asa pareau, contrazice-ma daca crezi alfel). Toate cu fuste scurte si tocuri de zece centimetri. E atat de amuzant sa le privesti cum se chinuie sa faca doi pasi, si sa stea drepte, si sa para domnisoare, nu “high school teens”, cum sunt de obicei. Si vreo trei si-au asortat parul cu rochia. La culoare I mean. Looked nice, somehow.. e o tendinta de care nu am mai auzit.

Eh, ajunsa acasa, ce zic, hai sa merg sa mananc niste capsuni (da, din gradina, da poti sa vrei si tu, what are you going to do about it?). Ideea in sine nu a fost deloc proasta. Numai ca nu m-am echipat cum trebuie. Trebuia sa-mi iau un costum de scafandru, sau de eschimos, ceva sa ma acopere toata pentru ca sunt MULTI tantari. Si cand spun multi ma refer la sute, mii, fara sa exagerez. Daca ma uit in sus, spre cer, sunt peste tot, acopera tot albastrul azuriu si frumos de apus. Pot doar sa compar cu stoluri de pasari care se ridica brusc din copaci. Asa se ridicau din capsuni cand calcam eu. ( Si cand ma gandeam ca nu ar fi putut fi mai multi de cat erau deja). In final am cules o singura capsuna si am intrat in casa sa o mananc de frica sa nu-mi intre vreo insecta ucigasa in gura. Si nu ar fi fost deloc imposibil.

Acum observ cat de seaca e postarea asta. Matematica ma termina *snif* . Da.. ar trebui sa lucrez mai mult.

Am primit 30 de planse cu corpul omenesc si o super plansa cu oasele la 10 lei. Yaay!

Am o multime de planuri dupa bac. O sa citesc si o sa scriu si o sa ies in oras pana noaptea.

Cristi are iarasi o idee. Cunostintele lui de info si ambitia mea la scris o sa ajute. Sper sa iasa! 😀

Da.. ma duc sa fac ceva la mate. Hopefully… Sau sa citesc despre Cambodgia. Cred ca ar trebui sa fac mate. *sigh + shrug*

Si da, asta  a fost o postare despre tantari.

Ciudat, am mai mult haz in engleza. Oh well…

Have a nice day in continuare, potentiale cititor. Si daca tot esti aici, lasa si un comentariu, ca sa stiu ca existi, nu ca sa devin celebra. Gracias. 😉

Salut si tie, Andra!

Salut si tie, Andra!

1 Comment

Filed under despre voi, jurnal

One response to “Noii criminali ai zilei

  1. Dan

    I have commented . YOU are now famous . Enjoy ! 😛 .Btw , nice blog .

Leave a Reply

