New addiction

Buna! N-am mai fost aici de mult. Ma bucur. 🙂 *zambind*

twilight-full-moon-wp

Oke.. probabil ati auzit de filmul “Amurg” aka “Twilight” . Majoritatea celor care l-au vazut se imparte in doua. Cei care nici nu suporta sa-i auda numele, si cei care sunt foarte foarte obsedati de film si de carti.

Am vazut filmul in Decembrie. Mi-a placut.. sincer.. mi-a placut mult. Mi-am luat prima carte in romana si apoi din banii de colind mi-am luat si “Luna Noua”.  Am citit toate cartile in engleza si , sincer, mi-au placut atat incat sa spun ca am devenit addicted.

Pare ciudat, chiar si pentru mine, sa ma atasez atat de mult de o carte, de niste personaje( nu in modul “I LOVE EDWARD CULLEN!!”, in niciun caz). Ma bucur ca in ciuda acestei “adictii” pot sa ma uit la seria Twilight obiectiv.

Daca e sa vorbesc de personaje, spun doar atat: sunt multe lucruri pe care nu le-as fi facut ca si Bella Swan, asta o impiedica din a fi perdonajul fictiv perfect, model de viata pentru toate adolescentele care trec prin aceasta obsesie. Edward Cullen e prea rabdator… de ce nu-si iese din fire macar o data sa strige la Bella ca o iubeste si ca nu ar suporta sa o vada in bratele altcuiva?? asta il face .. perfect.. si stim cu totii ca “perfect” nu e atat de bine precum suna. Familia Cullen este OK,  Stephenie Meyer a reusit sa isi imagineze o diversitate de personaje cu personalitati diferite si cu “talente” interesante fara sa creeze clisee. Jacob Black e cateodata prea insistent, dar, la urma urmei nimeni nu a vrut sa fie perfect. Mi-a placut de el pentru simtul umorului foarte dezvoltat. Pe cat e de trista “New Moon” din cauza lui Edward, pe atat e de amuzanta din pricina lui Jacob.

Vorbind de felul cum sunt scrise cartile, si vorbind obiectiv, cred ca autoarea a pus prea mult accent pe framantarile interioare ale personajelor.  In rest, cartile sunt dinamice si amuzante , prezentand mult-discutata iubire dintre

un vampir si o fata normala intr-o maniera interesanta.

Am citit cartile de mai multe ori… Am incput cu “twilight”, am citit-o complet de doua ori in romana si partile mele preferate de inca 3 ori ( :-” ) apoi am mai citit-o o data in engleza si sincer, nu se compara, traducerea in romana nu e facuta intotdeauna cum trebuie ( traducatoarea e Laura Frunza) dar nu numai de asta, in engleza iti transmite o stare aparte. “New Moon” am citit-o o data in engleza si o data in romana ( bloodsucker= strigoi !! O.o since when??) , la traducere se adauga de data aceasta si Mihaela Frunza. Eclipse si Breaking Dawn le-am citit cate o data, in engleza. Acum m-am apucat de citit a patra carte din nou, pentru a-i putea face o recenzie 🙂

Filmul in regia lui Catherine Hardwicke, este destul de bun. Urmeaza in mare firul actiunii primei carti dar  vine cu inovatii asa ca daca ati citit cartea si aveti dubii daca sa va uitati sau nu la film atunci sfatul meu ar fi sa va uitati. ( Cu toate ca nu stiu cine a citit cartea in Romania inainte de a vedea filmul … )

All in all, this is my new addiction, nu sunt foarte mandra de asta.. de obicei nu se intampla asa, dar seria imi place mult, si daca acum credeti ca la scoala vorbesc non-stop despre Twilight, va inselati. Nu  fac asta decat daca aduce cineva subiectul si daca nu sunt in preajma oamenilor care nu suporta sa auda despre asta.

By the way, personajul meu preferat este Alice Cullen.

5 Comments

Filed under despre mine

5 responses to “New addiction

  1. ixi

    de acord…alice e super si pe locul 2 e emmett(sper ca am scris bine daca nu corectati-ma)si cu siguranta ultima pe lista personajelor e bella(asta e parerea mea )

  2. lali

    Eu am citit cartea “Amurg” inainte de a vedea filmul :)) (bine am vazut doar trailer-ul de la film dar habar n-aveam cine-i edward sau bella pe-atunci)Deci am citit cartea si mi-a placut enorm de mult…dar sincer filmul m-a cam dezamagit … oricum a fost frumos…

    • am vazut filmul de 2 ori in 2 zile
      de craciun mi-am luat cartea
      prima am citito de 7 ori
      filmul e fain daca l-ai vazut inainte de a citi cartea.
      intotdeauna e asa

  3. ixinela

    da filmul e bun daca nu ai citit inainte cartea,dar pentru o adaptare dupa roman,tre sa recunoastem ca s-au straduit cei care l-au facut;
    in ceea ce priveste cititul,te-am cam intrecut la asta roxo,iar filmul l-am vazut de 12 ori(asta daca pun la socoteala si variantele foarte proaste pe care le-am avut initial)da roxo m-am mai uitat de 2 ori la film dupa ce l-am vazut la tine

Leave a Reply

