amorteala

da… o sa incep prin a bate campii pentru ca nu am nimit fixat in minte, nu cred ca am avut vreodata ceva fixat in mintea asta goala a mea.oricum, cand mi-am propus sa scriu ceva nu am avut cum iar cand am avut ocazia am uitat. Ironic, stiu. Marea mea problema e ca sunt naiva. Sunt naiva crezand ca memoria mea e asa proasta din cauza accidentului de cand aveam 4 ani. Dar de fiecare data realizez ca nu mi-am exersat memoria destul.. cu toate ca pana acum stiam chestii.. unde mi-a plecat bai memoria.. oricum.. termin cu asta pentru ca articolul asta sa nu fie atat de prost incat cei care au inceput sa-l citeasca sa se lase de el.

Cred ca am sa va spun despre Adi, adica despre jurnalul lui. Nu am sa spun cat de bine scrie si ce super gandire are, e un misogin. Ce imi place la jurnalele lui de pe HI5 e ca, chiar daca nu spune nimic o pagina intreaga tot citesti pentru ca e interesant.. e interesant sa vezi ca in fiecare saptamana are o alta teorie de viata, fie ea despre batrani, generatia de azi sau nepotii lui multi, imaginari si in majoritate baieti.

se pare ca si alex si-a facut jurnal. El scrie mai simplu, nu filosofii despre viata sau melancolia-daca-i putem spune asa- a lui adi. mi se pare( daca gresesc, spuneti-mi) ca alex a fost mai mult inchis in sine, si fiind el singurel prin casa, comunica cu sine, asa cum facem toti, numai ca el mai si scie, si scrie bine, jurnalele lui sunt interesant si sincer, m-au impresionat, stiam ca scrie poezii dar e mai bine decat imi inchipuiam.

Vizitati maimultverde.ro si vedeti de ce e mai buna punga de panza decat cea de plastic.

1 decembrie, campania Free Hugs. da, stiu ca e hippie, dar asta vreau  EU sa fac.

Leave a comment

Filed under despre mine, despre viata, despre voi

Leave a Reply

