si zambetul amar…

Nu am chef azi….

There is a certain scent.. there is a certain scent that made me fall crazily in love.. and it lasts.. and now the exactly same perfume on other guy..

Nu te vreau azi.. nimic mai usor…

Stiii senzatia aia cand faci ceva.. apoi te dezamageste.. apoi iti zici ca nu trebuia sa faci aia.. asa am fost eu azi.. bine.. si inca mai sunt… mi-am zis.. lasa.. mai bine nu.. then there was that little game of ours..God, secrets hurt!… De ce ar inventa cineva un joc care ori te face sa minti ori sa dezvalui secrete? nu e mai bine sa nu stii?  Bineinteles ca tie ti se pare normal.. everyone does that..

Dan Puric spunea ca pe timpul comunismului axa normalului s-a intors cu susul in jos. Acum s-a facut pe orizontala, unde binele convietuieste cu raul .. in aceeasi persoana.. si ti se pare normal sa faci si rau si bine in acelasi timp.. But what am I talking about??

About memories.. things let undone.. e deja a doua oara cand se intampla sa fie lasate lucrurile neterminate. As putea sa dau vina pe toata lumea acum.. de fapt e doar vina mea. Vina mea ca m-am lasat manipulata de ideile celorlalti fara sa ma gandesc ce simt de fapt.. am zis.. poate ca ei chiar stiu mai bine… e vina mea.. A fost mereu vina mea si va fi mereu vina mea pentru ceea ce voi deveni. E bine ca stiu cu cine stau de vorba si cei pe care ii credeam cei mai rai sunt de fapt cei mai apropiati de limita normalului. Da.. imi aduc aminte… trebuia sa realizez de mult.

Ddaca citesti asta… stai linistit.. nu e despre tine.. sau despre tine.. nu e despre un baiat sau despre o fata.. e doar despre mine si tot ceea ce am devenit.. ar trebui sa ma mai gandesc..

Dezamagirea e doar un pas inainte, nu? Cu asta se formeaza omul.. si nici macar nu e o dezamagire mare, nu omoara, doar intareste…

Am zambetul amar….

And i’ve never wanted to know those.. dar voua vi se pare normal

Leave a comment

Filed under despre mine, despre voi

Leave a Reply

